товар именно тот, который был продан нашим магазином.
Если вы получили товар ненадлежащего качества (открыли упаковку и обнаружили производственный брак) - пришлите нам на электронную почту [email protected] c пометкой «Возврат» : 1) фотографию товара, на которой виден брак/дефект, 2) фотографию этикетки и 3) фотографию упаковки.
Упаковка должна быть сохранена в обязательном порядке, в ином случае обмен/возврат товара невозможен.
После этого с вами свяжется наш сотрудник для уточнения деталей.
Денежные средства возвращаются банковским переводом на реквизиты, указанные покупателем. Возврат денежных средств занимает в среднем до 3 рабочих дней после получения возвращенного товара на склад.
Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу та одержати назад гроші.
Однак обміняти (повернути) таким чином можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). До таких товарів у т.ч. відносяться:
- Предмети сангігієни;
- Парфюмерно-косметичні вироби;
- Апарати для гоління;
- Помазки для гоління;
- Гребінці, гребені та щітки масажні;
- Товари в аерозольній упаковці;
- Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);