Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 10:00–19:00

Сб: 12:00–18:00

Нд: 12:00--15:00

0
Мій кошик

Продукція бренду BIC

Сортування:
спочатку дешевше за популярністю за назвою

BIC (повна назва Société Bic SA) - французська компанія, яка заснована бароном Марселем Біком (Marcel Bich) і Едуардом Буффардом.
Компанію засновано у 1944 році.
1950 - Марсель Бік удосконалює дизайн кулькових ручок Ласло Біро та випускає власну ручку під брендом BIC®.
1951 - BIC встановлює свою присутність у Бельгії.
1953 - Створено Société BIC.
1954 - BIC виходить на ринки Італії, Нідерландів, Австрії, Швейцарії та Іспанії.
1956 - BIC випускає ручку BIC® M10®.
1956 - BIC розширює свою діяльність у Південній Америці.
1957 - BIC переїжджає до Ірландії, Австралії, Нової Зеландії та Південної Африки.
1958 - BIC виходить на ринок Північної Америки.
1959 - BIC виходить на ринок Скандинавії.
1960 - BIC розвивається в Африці та на Близькому Сході, продаючи продукцію через місцевих дистриб'юторів.
1961 - Раймонд Савіньяк створює культовий логотип BIC - BIC Boy.
1965 - BIC виходить на японський ринок.
1969 - BIC створює BIC Graphic, пропонуючи іншим брендам вибір продуктів для використання в якості рекламних засобів.
1970 - BIC випускає ручку BIC® 4-Color™.
1972 - BIC котирується на Паризькій фондовій біржі.
1973 - BIC випускає першу повнорозмірну кишенькову запальничку BIC® з регульованим полум'ям.
1973 - BIC починає виробництво та дистрибуцію продукції на мексиканському ринку.
1975 - BIC стає першим брендом, який випускає цільну бритву.
1979 - BIC купує Conté®, відомий 200-річний французький бренд товарів для малювання та розфарбовування.
1981 - Після придбання компанії Tabur Marine, BIC починає виробництво та продаж товарів для водного спорту під брендом BIC Sport.
1992 - Щоб розширити асортимент канцелярських товарів, BIC купує Wite-Out®, відомий американський бренд коректорів.
1993 - BIC випускає BIC® Evolution®, графітний та кольоровий олівець, виготовлений з перероблених матеріалів.
1993 - Бруно Біч обіймає посаду голови та головного виконавчого директора компанії.
1995 - BIC відкриває BIC Polska, а в 1996 році - BIC Russia та подальше розширення в Східній Європі.
1997 - BIC купує бренд Tipp-Ex®, провідний європейський бренд засобів для корекції.
2001 - Ручка BIC® Cristal® потрапляє до постійної колекції Музею сучасного мистецтва Нью-Йорка.
2002 - BIC випускає лінійку багатоцільових запальничок.
2002 - BIC запускає програму сталого розвитку.
2004 - BIC купує компанію Stypen® і виходить на ринок шкільних авторучок.
2006 - BIC купує Pimaco®, додаючи клейкі етикетки до свого асортименту канцелярських товарів в Латинській Америці.
2006 - Ручка BIC® Cristal®, повнорозмірна кишенькова запальничка та бритви Classic Original і Classic Sensitive входять до постійної колекції Національного музею сучасного мистецтва / Центру промислової творчості - Центру Жоржа Помпіду в Парижі.
2009 - BIC виходить на індійський ринок канцелярських товарів, придбавши 40% компанії Cello, бренду номер один серед виробників письмового приладдя в Індії.
2011 - BIC співпрацює з TerraCycle в Європі, піонером у сфері збору та повторного використання відходів, що не підлягають переробці.
2012 - BIC засновує дочірню компанію в Дубаї для управління операціями на Близькому Сході та забезпечення прямого зв'язку з клієнтами та споживачами.
2013 - BIC відкриває завод з виробництва запальничок у Китаї, що дозволяє компанії краще позиціонувати себе на швидкозростаючому азійському ринку запальничок.
2015 - BIC завершує придбання компанії Cello в Індії.
2018 - BIC виходить на ринок тимчасових татуювань із запуском маркерів для тимчасових татуювань BodyMark® By BIC® у Північній Америці.
2019 - BIC розширює асортимент продукції для гоління, випускаючи BIC® Made For YOU®, північноамериканську лінійку унісекс-бритв, крему для гоління, лосьйону для обличчя та лосьйону для тіла.
2019 - BIC завершує продаж BIC Sport, своєї дочірньої компанії, що спеціалізується на водних видах спорту, компанії Tahe Outdoors.
2020 - BIC розширює свій асортимент продуктів для догляду за тілом унісекс з лінійкою Us., що включає бритви, крем для гоління, лосьйон для обличчя та лосьйон для тіла.
2020 - BIC виводить на європейські ринки марку BodyMark By BIC.
2020 - BIC запускає лінію кольорової крейди, кольорових олівців та маркерів BIC Kids у США.
2020 - BIC запускає запальничку EZ Reach в США - з подовженим гнітом, вона ідеально підходить для всіх випадків освітлення.
2020 - BIC купує компанію Djeep, зміцнюючи лідерство у виробництві фірмових кишенькових запальничок.
2020 - BIC купує Rocketbook, виходячи на ринок цифрових записників.
2020 - BIC оголошує про підписання договору купівлі-продажу свого бразильського бізнесу з виробництва клейких етикеток PIMACO компанії Grupo CCRR.

Візія: "У BIC ми приносимо простоту і радість у повсякденне життя".
Місія: "Ми створюємо якісні, безпечні, доступні, необхідні товари, яким довіряє кожен".

Розгорнути
  • 30 грн
    Придбати
    Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
Вгору