Кількість
|
Вартість
|
||
|
Маючи більш ніж 200-річний досвід догляду за волоссям, Clubman Pinaud прославився виробництвом якісних засобів догляду з моменту свого заснування на початку 19 століття. "Ми прагнемо допомогти чоловікам пахнути, виглядати та почуватися краще."
Спадщина бренду зародилася на початку 1800-х років завдяки Едуарду Піно, відомому паризькому парфумеру. Піно відкрив спеціалізований магазин The House of Ed. Pinaud, який продавав розкішні аромати для чоловіків та жінок. Мило для гоління, креми та безліч інших товарів для краси та догляду за собою. Серед фірмових продуктів Піно були Eau de Quinine, аромат для волосся, а також Lilac Vegetal, засіб після гоління з підбадьорливим чоловічим ароматом, який досі популярний.
Культова упаковка Clubman Pinaud досі прикрашає перукарні та ванні кімнати. Чоловіки використовують продукти протягом поколінь, у той час як молодші користувачі звертаються до продукту за перевіреними рішеннями з відчуття ностальгії, доводячи, що якість ніколи не виходить з моди.