Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 10:00–19:00

Сб: 12:00–18:00

Нд: 12:00--15:00

0
Мій кошик

Продукція бренду Uppercut

Сортування:
спочатку дешевше за популярністю за назвою

Бренд заснований в Австралії, і пишається тим, що виготовляє продукти лише з найкращих інгредієнтів, Uppercut Deluxe пропонує асортимент високоякісних засобів для догляду за чоловіками без усіх вигадливих прикрас, властивих салонним брендам. Натхненний позачасовим стилем перукарні 1950-х років та її духовним засновником Віллі Апперкатом Оші, Uppercut Deluxe - це сучасний, але традиційний підхід до догляду за чоловічим волоссям.

Бренд був створений завдяки креативному мисленню, пристрасті та наполегливій праці Люка Ньюмана та Стіва Перселла, друзів дитинства, які любили перукарню, серфінг та скейтбординг.

Ньюман відкрив для себе світ перукарського мистецтва, коли після школи жив у Портленді, штат Орегон, з другом, який будував скейт-парк. За рогом від будинку, де жив Люк, була крута перукарня в старовинному стилі, розташована поруч з кафе, де він щодня пив каву. Щодня він заглядав всередину перукарні і захоплювався тим, що перукарська справа - це така позачасова професія і заклад, який дійсно культивує спільноту. Він знав, що це робота, якою він може займатися вічно. Він повернувся до Австралії, знайшов місце для навчання, а решта - історія.

Зараз Перселл займається перукарською справою вже 23 роки. Спочатку він пішов у перукарню, бо ненавидів школу, а батько сказав йому, що він повинен здобути професію, перш ніж зможе піти з дому. Брат Стіва підстригався, а перукар саме давав оголошення про набір учнів. Перселл вхопився за можливість закинути шкільні підручники і спробувати себе в ролі перукаря. Ця професія одразу ж зацікавила Перселла завдяки його тісним стосункам з дідусем, який змалечку водив його до перукаря.

Маючи спільне бажання працювати в середовищі, яке відображало б їхню сутність, і створити гостинне місце, куди хлопці могли б прийти і просто поспілкуватися... хлопці відкрили власну перукарню. У той час перукарська справа в Австралії перебувала в занепаді, і її часто не розуміли. Стів згадує, як його називали перукарем друзі, які не розуміли барберської сцени та культури. Люк і Стів були вірні своєму покликанню, вивчивши свою професію задовго до того, як перукарня і грумінг знову стали крутими і маскулінними. Сьогодні Стів насолоджується тим, що сміється зі своїх друзів тих часів, які тепер чекають у довгих чергах, щоб підстригтися у свого улюбленого барбера.

Uppercut народився через розчарування від використання посередніх продуктів, які не відповідали атмосфері їхнього магазину; продукти, орієнтовані на дружину чоловіка, а не на нього самого, підштовхнули хлопців до створення чогось, чим вони могли б користуватися і з гордістю просувати. Вони експериментували з різними формулами разом зі своїми хіміками більше року, перш ніж були задоволені своїм першим продуктом, "Помадою Делюкс".

Це була праця любові для хлопців. Унікальність Uppercut Deluxe полягає в тому, що хлопці - перукарі, які користуються продуктом щодня і постійно кидають собі виклик, створюючи позачасові продукти, якими хлопці зможуть користуватися все життя; мова йде про основні засоби догляду за собою.

Назва бренду походить від імені дідуся Ньюмана Віллі Оші, який був старим боксером з боксерської трупи Джиммі Шарманса, що гастролювала сільськими районами Австралії під час Великої депресії. Цілком доречно, що його прізвисько "Аперкот" було включено до бренду. Віллі був міцним хлопцем, який отримав дуже жорстке виховання. Його девізом було "важкий початок робить гарний кінець". Добре сказав Віллі.

Щоб по-справжньому насолоджуватися гарними часами, потрібно платити свої внески. Зі зростаючим попитом у всьому світі, Uppercut Deluxe підтримує етос компанії, встановлений Віллі Апперкотом Оші, який полягає в тому, що важкий початок робить гарний результат. Сьогодні спадщина Віллі продовжує жити через Uppercut Deluxe, в прагненні створювати продукцію найвищої якості, яка пройде довгий шлях і дасть вам той самий нокаутний вигляд!

Розгорнути
  • 360 грн
    Придбати
    Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • 490 грн
    Придбати
    Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • 510 грн
    Придбати
    Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • 559 грн
    Придбати
    Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • 559 грн
    Придбати
    Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
Вгору